top of page

Altijd blijven leren




Hello ladies!


Het is al een tijd geleden sinds ik een post heb geschreven. Maar ik wil iedereen toch nog steeds op de hoogte houden van alle ontwikkelingen.


Het begin van het jaar hebben we allemaal een zware tegenslag gehad. Corona, lockdowns, noem het allemaal maar op! Maar als er deuren sluiten gaan er ook weer deuren open.


Ik had de kans gegrepen om in dit rare jaar nieuwe dingen te leren. Dus dit jaar besloot ik te leren hoe ik het beste wenkbrauwen kon shapen, henna brows het beste kon aanbrengen bij klanten en natuurlijk ook wimperextensions.


Zoveel nieuwe dingen heb ik geleerd in 2020 en ik ben van plan om gewoon door te blijven leren! In deze corona tijd is het ook heel erg belangrijk om gewoon je bezig te houden en is het ook een buitengewone kans om nieuwe dingen te leren.


Voor mijzelf vind ik het heel erg belangrijk om te weten wat mijn sterke en minder sterke punten zijn en daar ben ik naar gaan handelen en besloot om bij Dik Peeters een opleiding hairstyling te gaan volgen.



De opleiding is best pittig MAAR ik ben nu nog steeds super blij dat ik eraan begonnen ben. Het is een opleiding waar ik vanaf de eerste les zoveel heb geleerd en ik ben daar uiteraard enorm blij om! Hoewel we nu met Covid-19 zitten is het lastiger om een model te vinden voor de kapsels die ik leer maken.


Maar ik blijf het proberen. Ik doe de opleiding tot maart en hoop dan alles goed af te kunnen sluiten en mezelf als een hairstylist te kunnen noemen. Ik houd iedereen op de hoogte van hoe het allemaal gaat!


Mochten er nog dames zijn die graag een keer model wil zitten tijdens de lessen zou ik dat uiteraard ontzettend leuk vinden!


hieronder een paar foto's van snelle kapsels die ik heb leren maken:













































































Groetjes,


Mariska

25 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page