top of page

Samen groeien

Dag ladies hier ben ik weer na een lange tijd met een nieuwe blog,




Het is nu al een maand geleden dat ik weer mijn deuren open mocht doen van de regering na een lange Lock down. Ik zag het even wel somber in mag ik je vertellen. Ik heb door de gehele Lock down de ene tegenslag na de andere over mij heen gekregen. Ik had nergens recht op volgens de regering dus ik zag mijn bankrekening met een rap tempo slinken.


Dus toen we weer open mochten was ik echt ontzettend blij! Ik kon weer werken! Maar ik merkte al gauw dat de klanten nog steeds weg bleven. Vele stuurde mij berichten dat ze het toch nog een beetje eng vonden en dus bleef mijn salon even leeg. Er waren dagen dat ik echt begon te twijfelen:

"Ben ik wel goed genoeg?" "Moet ik hier nog wel mee doorgaan?"


Al deze vragen gingen door mijn hoofd en ik hoorde van vele dat ik misschien mijn deuren zou moeten sluiten. Maar daar wilde ik helemaal niks van weten. Mijn onderneming is altijd mijn passie geweest en wil er zo lang mogelijk mee doorgaan. Nou ik ben blij dat ik voet bij stuk heb gehouden want na enkele weken kwamen de klanten toch weer terug en er kwamen zelfs nieuwe klanten bij!


Daar ben ik zo ontzettend blij mee want ik doe niets liever dan lekker aan het werk zijn en gelukkig gaat dat gelukkig weer de bettere kant op. Mijn bedrijf groeit gelukkig weer en daar ben ik ontzettend blij mee. Ik wil gewoon blijven groeien en dat doe ik niet alleen. Alleen samen kunnen we blijven groeien en meer eruit halen wat erin zit.


Dus daarom wil ik gebruik gaan maken van jullie dames! Help mij met groeien door nieuwe mensen door te verwijzen naar mijn salon en wordt ervoor beloond met 15% korting op je volgende dienst en je vriendin, moeder, dochter, collega, etc, krijgt dan 10% op de dienst die ze bij mij afneemt.




Hoe werkt het? Het is allemaal heel simpel!


Je vertelt andere over mijn onderneming en je krijgt dan 15% korting op je volgende dienst wanneer ze bij mij komen voor een dienst waar ze 10% vriendenkorting krijgen. Dus iedereen profiteert hiervan! jij, je collega, vriendin, dochter, moeder, etc en uiteraard ik ook want ik kan werken en ontmoet nieuwe mensen en groei lekker verder met mijn bedrijf :)

Dus wat moet je doen?

Als je iemand hebt gevonden die wel interesse heeft in mijn diensten (wimperextension, hennabrows, HD brows, workshops, etc) geef ze dan mijn nummer 0614213708 en laat ze vertellen dat ze door jou naar mij toe zijn gekomen, mag bellen of via whatsapp wat het makkelijkste is! Graag met VOOR en ACHTERNAAM laten vermelden (want tja er kunnen best meerdere Jolanda's bij mijn langskomen ;) )

Zodra ze bij mij een afspraak hebben gemaakt krijg jij van mij 15% korting bij de volgende keer dat je gezellig bij mij langs komt! Nou dat is toch top?!


Mocht je hier vragen over hebben dan mag je mij gerust een berichtje over sturen, vind dat alleen maar leuk!


groetjes,


Mariska

51 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page