top of page

Mijn tattoo shoot

Dag meiden, hier ben ik dan weer met een nieuwe blog!

Deze blog komt even wat later dan dat ik normaal doe. Maar om eerlijk te zijn wist ik even niet war ik het over wilde hebben. Ik heb zoveel dingen die ik wil zeggen en vaak wil ik het allemaal tegerlijkertijd!

Maar helaas, dat gaat niet. Dus besloot ik om het over de fotoshoot van vorige week te hebben.

Want dat vond ik een superleuke ervaring! Ik ging een rugtekening maken met mijn alcohol pallette! Alcohol pallette? Ja dat is een soort schmink dat geactiveerd wordt met pure 99% alcohol. Dus niet aan te raden om te drinken dus ;-)

Mijn dag begon lekker vroeg. Mijn hond, Rayu maakte het bijna onmogelijk voor mij om uit bed te komen. Maar ik moest wel want ik had die dag een leuke fake tattoo fotoshoot.




Zo werd ik die dag gewekt en kon het gewoon niet laten om er een foto van te maken.

Met wat geworstel wist ik uit mijn bed komen en mijn spullen bij elkaar te halen voordat ik op de trein stapte naar Lombardijen. Dat is een wijk in Rotterdam.

Daar had ik een afspraak met de fotograaf Marco hofman en het model Camille

Ik werd opgehaald door het model vanaf het station in Rotterdam en vertrokken naar de studio van de fotograaf.

Wat ik erg leuk vond aan dit project was dat ik op iemands rug kon tekenen. Met een wit oogpotlood en een voorbeeld van van de keuze van het model begon ik met het tekenen van de koi karper.

De man van het model was er ook bij en hij was zelf een fan van dat soort vissen dus hij was bijna enthousiaster dan dat ik was.

Ik had hiervoor nog nooit zo'n groot rug project gedaan en al zeker niet met al dat detail. Hiervoor had ik een paar keer een karper op mijn arm getekend maar dat was niet hetzelfde als het voorbeeld dat het model had uitgekozen.



Al in al was het een leuke shoot en op een paar kleine foutjes na in het ontwerp ben ik zelf wel erg tevreden. Het schilderen van de rugtekening was zo'n 5 uur maar ik moet zeggen zeker de moeite waard.


Ik heb hier ook nog wat behind the scenes (achter de schermen) foto's gekregen hoe ik aan het werk was.



Het was super leuk om te doen en moet zeggen dat ik wel erg te spreken ben over het eind resultaat.



Ik ben zelf zeer tevreden hoewel ik zeker ruimte voor verbetering zie. Dus vertel mij wat je ervan vind! Ik hoor graag je mening.


Groetjes,


Mariska!

50 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page