top of page

Mijn nieuwe werkplek

Nou daar zijn we dan weer met een nieuwe blog!

Ja, het is deze maand en waarschijnlijk volgende maand erg hectisch en ik probeer wel wekelijks mijn blogs up to date te houden maar dat vind ik soms nog weleens lastig.

Dus waar ben ik zo druk mee geweest? Nou, allereerst met de verhuizing van mijn nieuwe atelier! Normaliter deed ik al mijn werk thuis en ik merkte aan mijzelf dat het niet erg prettig liep. Ik kreeg geregeld mensen over de vloer en mijn boef 's avonds al die prikkels maar veels te leuk!

Geregeld was ik dan bezig met het maken van mijn opdrachten (als grimeur maak ik soms ook op opdracht een prosthetic/masker of zelfs een snor) tje dat vond die kleine man maar wat leuk! Ikzelf heb meerdere malen dus mijn grime werkjes opnieuw moeten maken omdat de hond het had gestolen.


Dit is Rayu, hij is mijn trouwe viervoeter en mijn grote voetenverwarmer. Maar af en toe denk ik echt dat hij denkt dat hij een mens is. Zo ontdeugend als ie is zo lief kan hij zijn, ik weet dat ik een hoop toelaat omdat ik best veel aan het werk ben en hij neemt het er lekker van. Hij weet precies hoe hij het moet spelen om te krijgen wat hij wilt.


Ikzelf woon momenteel nog in een studio samen met mijn lieve beestjes. Dus je kunt je voorstellen dat het niet altijd even handig is. Dus ik ben gaan zoeken naar een alternatief. Ik had een tijdje een werkplek bij een fotograaf met wie ik erg graag samenwerkte maar het was niet echt van mij dus bleef maar zoeken naar een plek die ik ook echt van mijzelf kon maken.


Zoals je ziet, in eerste instantie een schat van een hond maar laat hem even alleen. Dit was trouwens een filmpje van mijn hond toen ik net mijn pakketje binnen kreeg en het lukte me net aan om de kruk die ik had besteld uit de doos te vissen of Rayu had zijn tanden al in de doos gezet!


Maar verder is hij wel lief hoor...alleen erg enthousiast.




Dit was een zoektocht van maanden maar eindelijk vonden ik een plekje waar ik ook echt mijn ding kon doen en ik ben daar zo ontzettend blij mee! Het is groot genoeg om mijn workshoppers te verwelkomen en genoeg ruimte ook om lekker te knutselen aan mijn opdrachten.

3 December kreeg ik dus de sleutel in handen en ik ga dus razendsnel mijn werk spullen verhuizen zodat ik zo snel mogelijk gebruik kan maken van mijn nieuwe werkplek.


Het fijne hiervan is dat het maar een minuut of 10 van mijn huis vandaan is en ik dus niet zoveel hoef te reizen als ik een opdracht heb of iets moet maken. Dat is altijd erg prettig vind ik dan.

Dus zoals je ziet is mijn werkplek nog aardig leeg. Ik ben dus ook nog steeds druk bezig met het bij elkaar rapen van spullen om erin te zetten. Voornamelijk ook de tafels en de kasten die nog in de ruimte moeten komen. Hopelijk heb ik daar de tijd voor in december maar daar twijfel ik toch wel lichtelijk aan…

Nee, helaas word December voor mij een TOP MAAND! Dat wil nog niet zeggen dat ik geen opdrachten aan wil nemen of iets leuk wil doen in mijn werkplek. Eau Contraire of hoe ze dat zeggen daar in frankrijk, nee nee ik wil speciaal voor december ook nog wat leuke workshops inplannen!




Dus wat wil ik er gaan doen?

Hier krijgen jullie zeer zeker nog meer informatie over maar voor voorlopig focus ik mij even op mijn nieuwe werklocatie. Ik ben nu echt aan het stuiteren over het feit dat ik straks een plek heb die ik geheel voor mijzelf heb en waar ik lekker mijn ding kan doen.


Dus zoals mooie koppies maken of uiteraard wat minder mooie koppies. Ik ben natuurlijk ook een grimeur naast mijn werk als visagiste. Dat wil natuurlijk zeggen (en het is ook iets wat ik vaak zeg) dat ik mensen mooi maar uiteraard ook mooi lelijk maak!





Dus ja een hoop veranderingen in een hele korte tijd! En dat is nog niet alles, nee ik heb namelijk ook besloten om een leuke kerst korting the geven voor Workshops deze maand! Maar liefst 20% Korting!

Dus een pracht reden om een workshop bij mij te reserveren toch? Ook voor visagie geef ik deze maand korting dus wees er snel bij en stuur mij een bericht via deze website, facebook of stuur mij gewoon een bericht via de app? Bellen mag uiteraard ook gewoon!


Laat mij gewoon weten wat je hier nu van vind ja? Ook hoor ik graag waar je graag wilt dat ik een blog over schrijf en misschien doe ik dat ook wel!


groetjes,


Mariska



70 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page