top of page

Nieuwe ebook! Download hem nu gratis!



Hallo ladies!


Het zijn rare tijden nu met Corona en nu alles dicht is hebben een hoop mensen weinig te doen. Maar gelukkig is er nog een lichtpuntje aan de horizon, het vaccin. Het zal wel een tijdje duren tot we allemaal een vaccin krijgen maar het geeft wel hoop voor de toekomst.


Dus nu zit ik voorlopig thuis en mijn salon is nog even dicht. Dat vind ik zo ontzettend jammer! Want ik doe niets liever dan lekker aan het werk zijn. Mooie wimpers zetten, mooie (of mooi lelijke) gezichten maken ;)

Maar dat gaat nu even niet helaas. Dus ik ben maar begonnen met het schrijven van wat ik allemaal weet. Ik besloot om een ebook te maken met wat leuke weetjes en simpele stappen.


Omdat ik iets wilde schrijven waar je ook echt wat aan had ging ik even rondvragen. Ik had natuurlijk al een beetje een idee gezien ik ook een tijd bij Douglas heb gewerkt en ik merkte dat een hoop meiden moeite hadden met het tekenen van hun wenkbrauwen. En dat hoorde ik ook terug in de verhalen van mijn vriendinnen, vrienden, kennissen en iedereen die ik vroeg waar ze graag een simpele step by step over wilde hebben.


Dus ik begon met schrijven! Natuurlijk heel erg leuk allemaal maar het opschrijve3n is natuurlijk heeeel wat anders dan het ook echt doen! Tenminste dat is mijn mening dan. Het heeft een paar dagen geduurd voordat ik de juiste woorden kon vinden en alles er mooi genoeg uitzag zodat ik het aan jullie kan tonen en het is ook gelukt!


Ik moet zeggen ik vond het ontzettend leuk om te doen! En het is een leuke bezigheid om mijn weetjes op te schrijven. Download hem nu gratis!

Heb je verder nog dingen waar je meer over wilt weten? Laat het me gerust weten! Misschien wordt dat wel mijn volgende topic om over te schrijven ;)



groetjes!


Mariska

46 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page